födelsedagsfirande

Jag frågade Sara om vi kunde ta en kvällspromenad kl 19.30 idag och Sara sa ja. Det hon inte visste om var att jag tidigare under dagen hade varit i stan med Emma & Susanna. Vi hade kollat på glasögon till mig (det hör inte ens till historien), och vi hade även köpt en tårta som vi tänkt överraska Sara med.
 
Så kl 19.00 knackade vi på hennes dörr med tårta, ballonger och sjönsång. Okej, skönsång kan diskuteras. Hur som helst så blev hon väldigt glad och överraskad. En lyckad kväll! 

Synd att vårt andra födelsedagsbarn inte bor så nära oss. Sorry Tamara, lite långt att åka ner till Varberg! 
 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tamaraaaaa säger:

Faaaaan! Jag som satt hemma & väntade.. :(((

2013-10-15 | 23:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin