tankar, tankar och åter tankar

Denna dagen har bestått av jobb, första perioden av en hockeymatch och mys med tjejkompisar. Jag är blir alltid lika glad när jag får komma till jobbet. Helt ärligt har jag ett av världens tråkigaste jobb men mina kollegor är helt otroligt underbara, allihop på sitt sätt. Ler alltid när jag kommer dit, är där och åker hem. Helt underbar känsla och det går inte att beskriva för någon som inte upplevt stämningen. 
 
Jag och Rebecca åkte till Kållereds ishall för att kolla matchen mellan Mölndal och Kållered. Den började otroligt segt så vi gick efter första perioden och åkte hem till mig dit Sara, Emma och Ebba kom. Jag kommer inte ihåg senast jag skrattade så mycket! 

Det som är så underbart med dessa vänner är att vi alltid kan vara oss själva, vi kan i princip säga vad vi vill till varandra och vi förstår att det sägs med kärlek. Jag är så glad att jag har dessa tjejer i mitt liv! Ni är helt underbara och jag kan inte beskriva i ord hur mycket ni betyder för mig! 
 
Kan lugnt säga att vänskapskretsen rensats nu under denna hösten och det känns extremt skönt. Inga energibovar kvar utan bara energikällor. Tack livet för att du börjar gå uppför! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin