nöjd och glad

Nu har jag precis lämnat in min sista inlämningsuppgift på gymnasiet. Det känns obeskrivligt skönt! Bara nationella i matte kvar imorgon och sen är det KLART (om jag lyckas på G imorgon då)! Kan inte förstå att det är så nära nu! Själva rapportskrivningen tog ca tre timmar, så man kan ju säga att jag tagit en del pauser...
 
Har alltså varit inne i stan med Sara för att fika med henne och Azra. Sen blev den en runda på stan med mamma och lillasyster för att handla det sista inför balen och studenten. Till sist våldsgästade vi mormor en stund och satt och pratade med henne en stund.
 
 
En nöjd, glad och trött tjej säger nu godnatt och förbereder sig för döden imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin