effektivt minne

Förra inlägget publicerades i fel tid...sorry för det.

Är nu påväg hem från skolan. Skulle guidat elever men vår rektor drog med mig in på föräldrarmötet så fick prata om Spanienresan istället. Det gick väldigt bra trots spontaniteten.

Sen var Mattias Ribbing där och föreläste om minnet. Han är på plats 71 av de som har bäst minne i världen genom tiderna om jag inte missförstod något. Riktigt spännande och intressant att höra faktiskt!

Han gav oss även en utmaning för att träna upp minnet. Ska testa detta i 4 dagar, som han sa, och om det funkar kanske jag delar med mig av knepet. Jag behöver definitivt öva upp mitt minne, det kan nog alla mina vänner intyga, eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin