dagen som inte gick som planerat

Jag hade så mycket jag skulle göra idag och det slutade med att jag än så länge inte fått gjort något av det. Jag vaknade imorse med världens migrän vilket innebar att jag fick sjukanmäla mig och gå och lägga mig igen. Vaknade för ca 30 min sen. 
 
Idag skulle jag egentligen ha haft prov, pluggat med Rebecca och gått en runda på Kungsmässan, dels för att kolla balskor och lite annat smått och gott och handla inför resan imorgon. Får dra med min syster på en stor shoppingrunda i Stockholm istället! 
 
Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen ut i solen och lägga mig. Förhoppningsvis har jag ork nog att plugga då också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin