DÅ VAR DET ÄVEN DIN TUR!

Idag fyller ingen mindre än Rebecca år. 18 ÅR! Det var på tiden kan man lugnt säga. Äntligen är det din tur att också få växa upp. I alla fall på pappret, för mentalt är du inte vuxen än. Det lär nog ta ett tag också, vilket är bra! 
 
Denna dagen till ära vill jag även passa på att berätta hur glad jag är att ha dig som vän. Din glada, sprudlande energi smittar alltid av sig och man kan inte annat än skratta i din närvaro. Även de dagar då jag kommer till skolan och mår skit, får du mig att piggna till och älska livet. 
 
Jag har tappat räkningen på hur många skratt jag delat med dig och jag hoppas på många fler! Du är en av de vänner som jag aldrig vill förlora! 
 




STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE VÄN! HOPPAS DU FÅR EN GRYM FÖDELSEDAG FÖR DET ÄR DU MER ÄN VÄRD. 
 
Jag tror på dig, i vått och torrt och finns här för dig oavsett vad! I LOVE YOU, YOU CRAZY GIRL! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin