den värsta ensamheten är att sakna sann vänskap

Jag har det verkligen jättebra här nere i Spanien. Först ville jag inte åka för jag trodde att det skulle bli jättejobbigt att åka ifrån allt hemma under så lång tid. Men det har gått förvånansvärt bra. Det har jag mest mina rumskompisar att tacka för! Hade inte kunnat bo med bättre sällskap! Tamara & Rebecca, så många skratt, så många galenskaper! Ni är bara för underbara! 

Resten av klassen som är här har självklart också bidragit på olika sätt till att den här resan har blivit fantastisk! Nu har vi 6 dagar kvar innan det är dags att åka hem till kalla Sverige igen. Det är redan blandade känslor! Ska bli skönt att komma hem och träffa nära och kära, men samtidigt vill jag inte lämna värmen och stämningen här borta! 

                                                      Jag och Beccis när vi firade Cattis igår. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin